Vybarvovaná s obrázky 2
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Další čtyři herní plány - stylizované obrázkové varianty stolních her na motivy hry Člověče, nezlob se. Hra nejlépe pro dva až tři hráče. Hráči si zvolí společné startovní pole. Každý po hodu kostkou vybarví zvolenou barvou pole dle počtu puntíků na kostce. Hráči se v hodu kostkou střídají, vybarvovaná pole na sebe přímo navazují. Místo vybarvování je možné na jednotlivá pole pokládat drobné předměty (např. knoflíky) nebo obtiskovat tiskátka. Děti se dodržováním pravidel hry učí kontrole své práce i práce ostatních, dále si upevňují barvy a jednoduchou číselnou řadu od 1 do 6.
Další čtyři herní plány - stylizované obrázkové varianty stolních her na motivy hry Člověče, nezlob se. Hra nejlépe pro dva až tři hráče. Hráči si zvolí společné startovní pole. Každý po hodu kostkou vybarví zvolenou barvou pole dle počtu puntíků na kostce. Hráči se v hodu kostkou střídají, vybarvovaná pole na sebe přímo navazují. Místo vybarvování je možné na jednotlivá pole pokládat drobné předměty (např. knoflíky) nebo obtiskovat tiskátka. Děti se dodržováním pravidel hry učí kontrole své práce i práce ostatních, dále si upevňují barvy a jednoduchou číselnou řadu od 1 do 6.
kvantita
1
práce ve dvojicích
1
kostka
počet prvků
pravidla
stolní hra
vybarvování
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Ludmila Jakubcová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 15. 02. 2010
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Jana Kneřová
17.2.2010
Komentář
Dobrý den, líbí se mi Váš nápad na jednoduchou hru s pravidly. Jen u herního plánu "ryba" mám dojem, že děti ztratí na cestě.
Píšete, že plány se dají využít i třeba k pokládání předmětů. Hned se mi v mysli vybavila pet víčka, blíže naše wiki: http://wiki.rvp.cz/Kabinet/Obrazky/Tvo%c5%99ivost/Pracovn%c3%ad_listy_k_pet_v%c3%ad%c4%8dk%c5%afm
Píšete, že plány se dají využít i třeba k pokládání předmětů. Hned se mi v mysli vybavila pet víčka, blíže naše wiki: http://wiki.rvp.cz/Kabinet/Obrazky/Tvo%c5%99ivost/Pracovn%c3%ad_listy_k_pet_v%c3%ad%c4%8dk%c5%afm
Ludmila Jakubcová
17.2.2010
Komentář
Děkuji. Máte pravdu, tento plán je na orientaci relativně složitější. Mám však připraveno k publikaci a s dětmi 4-5 letými vyzkoušeno i několik ještě orientačně obtížnějších obrázkových variant této hry.
Situaci, na kterou upozorňujete, vcelku úspěšně řeším individuální činností s jedním dítětem, kdy na první kopii listu vyhledáváme a zakreslujeme fixem spojnice mezi dvěma nejbližšími políčky. Poté až materiál okopíruji pro vlastní činnost a před dětmi vyzdvihnu spoluúčast dítěte.
Situaci, na kterou upozorňujete, vcelku úspěšně řeším individuální činností s jedním dítětem, kdy na první kopii listu vyhledáváme a zakreslujeme fixem spojnice mezi dvěma nejbližšími políčky. Poté až materiál okopíruji pro vlastní činnost a před dětmi vyzdvihnu spoluúčast dítěte.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
Metodický materiál rozvíjí
digitální gramotnost
dítě
- dodržuje pravidla her a jiných činností
- spolupracuje s ostatními, rozdělí si úkol s jiným dítětem
matematickou gramotnost
dítě
- hledá své vlastní postupy a strategie při řešení úkolu
- zaznamená graficky kvantitu
- porozumí ústnímu zadání konkrétního úkolu s využitím obrázku
- rozpozná správné a nesprávné řešení
čtenářskou gramotnost
dítě
- vyhledá informaci z obrázku