Chatbot EMA
4 zdařilé

Vybarvovaná s obrázky 2

Autor
Ludmila Jakubcová
Datum vložení
22. 3. 2018
8 1 2
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

kvantita1
práce ve dvojicích1
kostka
počet prvků
pravidla
stolní hra
vybarvování

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Hana Lišková 22.9.2019
  • Hodnocení zdroje:
Aktivita je založena na spolupráci dětí, může se využít i pro práci individuální. Rozvíjí a upevňuje vazbu kolik-tolik.
Doplněním šipky by se mohl udat směr vybarvování.
Komentář

Metodický materiál rozvíjí
digitální gramotnost
dítě
- dodržuje pravidla her a jiných činností
- spolupracuje s ostatními, rozdělí si úkol s jiným dítětem
matematickou gramotnost
dítě
- hledá své vlastní postupy a strategie při řešení úkolu
- zaznamená graficky kvantitu
- porozumí ústnímu zadání konkrétního úkolu s využitím obrázku
- rozpozná správné a nesprávné řešení
čtenářskou gramotnost
dítě
- vyhledá informaci z obrázku

Základní atributy materiálu

  • Autor: Ludmila Jakubcová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 15. 02. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jana Kneřová 17.2.2010

Komentář

Dobrý den, líbí se mi Váš nápad na jednoduchou hru s pravidly. Jen u herního plánu "ryba" mám dojem, že děti ztratí na cestě.
Píšete, že plány se dají využít i třeba k pokládání předmětů. Hned se mi v mysli vybavila pet víčka, blíže naše wiki: http://wiki.rvp.cz/Kabinet/Obrazky/Tvo%c5%99ivost/Pracovn%c3%ad_listy_k_pet_v%c3%ad%c4%8dk%c5%afm
Ludmila Jakubcová 17.2.2010

Komentář

Děkuji. Máte pravdu, tento plán je na orientaci relativně složitější. Mám však připraveno k publikaci a s dětmi 4-5 letými vyzkoušeno i několik ještě orientačně obtížnějších obrázkových variant této hry.

Situaci, na kterou upozorňujete, vcelku úspěšně řeším individuální činností s jedním dítětem, kdy na první kopii listu vyhledáváme a zakreslujeme fixem spojnice mezi dvěma nejbližšími políčky. Poté až materiál okopíruji pro vlastní činnost a před dětmi vyzdvihnu spoluúčast dítěte.