Chatbot EMA
4 zdařilé

Digitální stopy

Autor
Michal Černý
Datum vložení
22. 3. 2018
0 0 4
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

bezpečnost
etika
internet
soukromí

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Michal Černý
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 11. 11. 2009
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: prezentace
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Ondřej Neumajer 11.11.2009

Komentář

Výborně. DUM na téma, které zde na Metodickém portálu patrně asi ještě nezaznělo a přitom je velice důležité.
Osobně bych doporučoval při výuce rozšířit 7. snímek, který vybízí ke cvičení a tudíž k aktivitě žáků. Na toto téma jde dělat s dětmi celé detektivní příběhy a hledat a především vyhodnocovat důležité informace o konkrétních osobách.
Lucie Poláková 13.11.2009

Komentář

Myslím, že Váš DUM by na výbornou ocenilo i velké množství rodičů. Je stále mnoho těch, kteří ani netuší.....
Lukáš Križko 13.11.2009

Komentář

Osobně bych tento problém nezveličoval a vůbec ne adoroval. Osobně mám trochu problém s morální stránkou věci. Spíše bych toto téma postavil na tom, co všechno na internetu děláš a zda si jsi vědom následků svého jednání.
Je to, co děláš morálně dobré? A do jaké míry je on-line aktivita na webu shodná/rozdílná s reálným životem. Otázka, zda bys stejnou věc, kterou děláš na webu, udělal i v reálném životě, je mnohem důležitější, než to, že si jsi vědom své stopy na internetu.
Co si o tom myslíte?
Lucie Poláková 13.11.2009

Komentář

To by mohl být námět na další DUM. Inspirace pro autora, nebo pro další autory. Co tohle téma založit v diskusích? Myslím, že by bylo zajímavé si sdělit zkušenosti. Sama bych něco málo měla, ale myslím, že by to nebyl komentář k tomuto DUMU, o kterém každopádně za týden na třídních schůzkách svého syna rodičům řeknu.