Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Hůlkové písmeno T

Autor
Mgr. Martina Malinová
Datum vložení
22. 3. 2018
19 0 2
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

hůlková abeceda
písmeno t
písmo

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Martina Malinová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 25. 11. 2009
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: speciální vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jan Voda 25.11.2009

Komentář

Pracovní list je vhodný zejména pro ty žáky s mentálním postižením, kteří si libují v manuální, bezmyšlenkovité práci (jedna čárka vodorovně, druhá svisle). Mě osobně z toho přechází zrak (vždyť to také trochu připomíná tabulku u očaře ne?), ale oceňuji, že vznikají alternativy běžným písankám psacího písma.
Jana Kneřová 29.11.2009

Komentář

Naučit mentálně postiženého žáka napsat jednu čáru rovně, tak aby na řádku začal a také skončil, dá docela dost práce. Někdy se celý rok snažíte o to, aby na konci školního roku se dítě samo tiskacím písmem podepsalo. Pak přijdou prázdniny a je všechno pryč. V diskuzi o tom také mluví Milena Králová, nahlédněte. http://diskuze.rvp.cz/viewtopic.php?f=363&t=753&sid=7015b81731775bec10e69c22d0740984