Hůlkové písmeno T
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Pracovní list umožňuje nácvik psaní velkého hůlkového písmene T.
Pracovní list umožňuje nácvik psaní velkého hůlkového písmene T.
hůlková abeceda
písmeno t
písmo
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Martina Malinová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 25. 11. 2009
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: speciální vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde

Jan Voda
25.11.2009
Komentář
Pracovní list je vhodný zejména pro ty žáky s mentálním postižením, kteří si libují v manuální, bezmyšlenkovité práci (jedna čárka vodorovně, druhá svisle). Mě osobně z toho přechází zrak (vždyť to také trochu připomíná tabulku u očaře ne?), ale oceňuji, že vznikají alternativy běžným písankám psacího písma.

Jana Kneřová
29.11.2009
Komentář
Naučit mentálně postiženého žáka napsat jednu čáru rovně, tak aby na řádku začal a také skončil, dá docela dost práce. Někdy se celý rok snažíte o to, aby na konci školního roku se dítě samo tiskacím písmem podepsalo. Pak přijdou prázdniny a je všechno pryč. V diskuzi o tom také mluví Milena Králová, nahlédněte. http://diskuze.rvp.cz/viewtopic.php?f=363&t=753&sid=7015b81731775bec10e69c22d0740984
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.