Květiny +100
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Materiál je možné vytisknout na bílé papíry, zalaminovat a vystřihnout (vždy celý květ a barevné středy). Slouží pak jako pomůcka při výuce matematiky ve 2. ročníku při automatizování a fixování matematické operace sčítání v číselném oboru 0-100 bez přechodu desítky. Žáci samostatně či ve skupinách doplňují středy do květů tak, aby výsledky patřily ke správným příkladům (sčítají se vždy dvě čísla v sousedních okvětních lístcích).
Materiál je možné vytisknout na bílé papíry, zalaminovat a vystřihnout (vždy celý květ a barevné středy). Slouží pak jako pomůcka při výuce matematiky ve 2. ročníku při automatizování a fixování matematické operace sčítání v číselném oboru 0-100 bez přechodu desítky. Žáci samostatně či ve skupinách doplňují středy do květů tak, aby výsledky patřily ke správným příkladům (sčítají se vždy dvě čísla v sousedních okvětních lístcích).
bez přechodu přes desítku
matematika
obor 0-100
příklad
sčítání
sčítat
výsledek
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Vendula Dovole
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 03. 08. 2018
- Datum vzniku: 05. 06. 2018
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.