Násobky čísel 7, 8, 9
využito ve
výuce
Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Věra Kundratová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 03. 08. 2018
- Datum vzniku: 11. 04. 2017
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: speciální vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Komentář
"písemně sčítat, odčítat, násobit a dělit víceciferná čísla," - opravdu se jedná o materiál k tomuto očekávanému výstupu?
Násobky 7 v tabulce končí u 10.7 - je to tak nutné? Tabulka obsahuje čísla do 100.
Komentář
Děkujeme za upozornění. Materiál jsme poslali ke kontrole našim garantům a očekávaný výstup byl již upraven. Co se týče množství a rozsahu příkladů, to je v režii každého autora. Původní verze je tato, ale každý pedagog si samozřejmě může materiál přizpůsobit svým potřebám a další příklady případně doplnit.
Komentář
Děkuji za reakci. Osobně si myslím, že povinnost uvádět očekávané výstupy z RVP je nepříjemná formalita. Rozšíření úloh jsem navrhl jako možnost, která by PL spojila s původně uváděnými výstupy. Změma očekávaných výstupů je vhodnější řešení.
Komentář
Ještě doplním: Měl jsem dojem, že PL uvádíte jako materiál pro běžné žáky 2. st. ZŠ - nebylo to tak? Pak by rozšíření úloh bylo logické.
Komentář
Materiál byl od začátku zařazen do sekce: základní vzdělávání - lehké mentální postižení. Podle doporučení garantů byl materiál zařazen k očekávanému výstupu odpovídajícímu 1. stupni.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.