Chatbot EMA
3 dobré

Násobky čísel 7, 8, 9

Autor
Mgr. Věra Kundratová
Datum vložení
3. 8. 2018
30 0 5
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

násobek čísel
násobení a dělení
sčítání a odčítání do 100
spojování stejných výsledků
tabulka

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Věra Kundratová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 03. 08. 2018
  • Datum vzniku: 11. 04. 2017
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: speciální vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Miroslav Melichar 11.4.2017

Komentář

"písemně sčítat, odčítat, násobit a dělit víceciferná čísla," - opravdu se jedná o materiál k tomuto očekávanému výstupu?



Násobky 7 v tabulce končí u 10.7 - je to tak nutné? Tabulka obsahuje čísla do 100.

Lenka Vojíková 13.4.2017

Komentář

Děkujeme za upozornění. Materiál jsme poslali ke kontrole našim garantům a očekávaný výstup byl již upraven. Co se týče množství a rozsahu příkladů, to je v režii každého autora. Původní verze je tato, ale každý pedagog si samozřejmě může materiál přizpůsobit svým potřebám a další příklady případně doplnit.

Miroslav Melichar 13.4.2017

Komentář

Děkuji za reakci. Osobně si myslím, že povinnost uvádět očekávané výstupy z RVP je nepříjemná formalita. Rozšíření úloh jsem navrhl jako možnost, která by PL spojila s původně uváděnými výstupy. Změma očekávaných výstupů je vhodnější řešení.

Miroslav Melichar 13.4.2017

Komentář

Ještě doplním: Měl jsem dojem, že PL uvádíte jako materiál pro běžné žáky 2. st.  ZŠ - nebylo to tak? Pak by rozšíření úloh bylo logické.

Lenka Vojíková 14.4.2017

Komentář

Materiál byl od začátku zařazen do sekce: základní vzdělávání - lehké mentální postižení. Podle doporučení garantů byl materiál zařazen k očekávanému výstupu odpovídajícímu 1. stupni.