Babiččiny kompoty a bonbony
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Pracovní listy, ve kterých žáci vizualizují počet 1–5. Žáci podle dané číslice vybarví počet bonbonů či kousků ovoce, nebo obrázky vystřihnou a nalepí. Bonbony, jednotlivé druhy ovoce mohou také nakreslit. Zapíší daný počet číslicí, vybarví správný počet teček.
Pracovní listy, ve kterých žáci vizualizují počet 1–5. Žáci podle dané číslice vybarví počet bonbonů či kousků ovoce, nebo obrázky vystřihnou a nalepí. Bonbony, jednotlivé druhy ovoce mohou také nakreslit. Zapíší daný počet číslicí, vybarví správný počet teček.
bonbón
borůvka
citron
číslice 1–5
hruška
jablko
malina
ostružina
základní barva
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Eva Macháčková
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 03. 08. 2018
- Datum vzniku: 04. 06. 2012
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: speciální vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde

Renata Votavová
4.6.2012
Komentář
Na DUMu mě zaujalo, že určování počtu je spojeno s názorností a konkrétními pracovními úkony. Materiál je doplněn obrázky určenými k vystřižení, ze kterých se stane pomůcka využitelná i opakovaně.

Tereza Hubená
9.7.2012
Komentář
Vyzkoušela jsem o prodlouženém víkendu při hlídání dětí :)
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.