Vyrovnej váhy
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Materiál je určen pro žáky s lehkým mentálním postižením. V pracovním listě č. 1 žáci dopočítávají příklady na sčítání a odčítání do 20 tak, aby se výsledky na obou miskách rovnaly. V pracovním listě č. 2 tvoří vlastní příklady, znají pouze po jednom čísle a znaménku u každé misky. V pracovním listě č. 3 zjišťují, zda jsou výsledky u obou misek stejné. Je přiloženo autorské řešení.
Materiál je určen pro žáky s lehkým mentálním postižením. V pracovním listě č. 1 žáci dopočítávají příklady na sčítání a odčítání do 20 tak, aby se výsledky na obou miskách rovnaly. V pracovním listě č. 2 tvoří vlastní příklady, znají pouze po jednom čísle a znaménku u každé misky. V pracovním listě č. 3 zjišťují, zda jsou výsledky u obou misek stejné. Je přiloženo autorské řešení.
číslo
miska
odčítání
sčítání
váha
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: RNDr. Radomíra Kučerová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 03. 08. 2018
- Datum vzniku: 12. 06. 2012
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: speciální vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.