Chatbot EMA
3 dobré

Trojúhelníky

Autor
Mgr. Lubomír Mikolášek
Datum vložení
3. 8. 2018
36 0 2
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

dělení podle stran
dělení podle úhlů
trojúhelník

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Lubomír Mikolášek
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 03. 08. 2018
  • Datum vzniku: 17. 06. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: speciální vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Pavlína Hublová 18.6.2011

Komentář

Nevím, jestli bych použila pouze k vyplňování políček s názvy. Zřejmě bych rozstříhala na jednotlivé kartičky - hledala shody a rozdíly, třídila podle zadaných parametrů, přiřazovala k ilustračním obrázkům v učebnic a PS apod...



Napadá Vás ještě další možnosti využití?

Lubomír Mikolášek 25.6.2011

Komentář

Vážená kolegyně, děkuji za komentář. Určitě je dost dalších možností využití mého materiálu. Můžete stříhat, třídit, přiřazovat ........Budu jenom rád, když výukový materiál použijete podle svého využití. S pozdravem L.Mikolášek