Reklama aneb Nekupte to...
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
                                        Anotace
Nekupte to za tu cenu... Pracovní listy, ve kterých žáci řeší, jak nepodlehnout lákavému reklamnímu sdělení a "nekoupit zajíce v pytli". Sami si také vytvoří "pravdivou" reklamu a navrhnou vlastní leták.
                                            Nekupte to za tu cenu... Pracovní listy, ve kterých žáci řeší, jak nepodlehnout lákavému reklamnímu sdělení a "nekoupit zajíce v pytli". Sami si také vytvoří "pravdivou" reklamu a navrhnou vlastní leták.
                                            
                                        
                                                    informace
                                                
                                                
                                                    inzerce
                                                
                                                
                                                    leták
                                                
                                                
                                                    multimédia
                                                
                                                
                                                    notebook
                                                
                                                
                                                    noviny
                                                
                                                
                                                    PC
                                                
                                                
                                                    reklama
                                                
                                                
                                                    reklamní sdělení
                                                
                                                
                                                    sdělení
                                                
                                        hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  
                        Komentář může upravit pouze jeho autor.
                    
                hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
                    Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
                
            hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  Základní atributy materiálu
- Autor: Svatopluk Mareš
 - Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
 - Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
 - Datum vzniku: 04. 04. 2008
 - Umístění materiálu: -
 
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
 - Ročník: -
 - Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
 - Typ materiálu: pracovní list
 - Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
 - Jazyk: Čeština
 - Otevřený zdroj: Ano
 
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay
      
        
        Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
    
          
                Jakub Horálek
                6.4.2008
            
        Komentář
Přesně to považuji za jeden z hlavních cílů MV – vést žáky ke skepticismu vůči reklamě a mediálním sdělením vůbec. Oceńuji nápad, grafiku pracovního listu,vhodný výběr inzerovaného produktu motivujícího žáky a propojení různých činností a dovedností. 
Pouze kvůli logice věci: text předjímá, že pan Novák notebook koupí; možná když před koupí zjistí, jak se věci mají, obchod se konat nebude... :-)
        Pouze kvůli logice věci: text předjímá, že pan Novák notebook koupí; možná když před koupí zjistí, jak se věci mají, obchod se konat nebude... :-)
                Oldřich SUCHORADSKÝ
                23.4.2008
            
        Komentář
Příjemný příklad aktivity žáků. Sám bych v zadání ještě hledal možnost odhadu ceny samotným žákem a vyhledání jejího srovnání v různých obchodech u této značky.
        


Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.