Chatbot EMA
5 skvělé

Popis Harryho Pottera

Autor
Mgr. Ludmila Kovaříková
Datum vložení
22. 3. 2018
57 0 2
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

popis postavy
slovní zásoba

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Ludmila Kovaříková
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 29. 10. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Ondřej Hausenblas 29.10.2010

Komentář

To je pěkně strukturovaný PL! Děti se učí nehledat informace o postavě jen náhodně, co jim tak uvízlo v paměti, ale sledovbat ji v pohledech důelžitých pro spisovatelství: kdo a jak postavu podává. Zajímalo by mě však, v jaké kontextu to děti vyplňují: proč vlastně máme, paní učitelko, ty popisy v textu najít a rozlišit? Možná jsme scénáristi a kostymérky či maskérky k filmu, a máme rozhodnout, jak herce namaskovat a obléct? Jsme režisér, a máme rozhodnout, jak by měl herec reagovat na řeči Harryho pěstounů? Nebo máme připsat nějakou svou valstní extra scénku přímo do textu tak, aby to nebylo poznat, že to Rowlingová nenapsala?
Ludmila Kovaříková 29.10.2010

Komentář

Děkuji za pochvalu. Snažila jsem se vytvořit EUR. Přiznávám se, že před více než rokem, kdy jsem tento pracovní list skládala, jsem uvažovala pouze nad tím, jakým způsobem vhodně a zajímavě zpracovat charakteristiku. A tak mi nezbývá než poděkovat za další připomínku toho, že člověk má stále hledat důvody pro strohé češtinářské učivo. Z Vaší nabídky bych vybrala rozhodnutí, jak herce namaskovat a obléct.