Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Rusko 1

Autor
Jakub Konečný
Datum vložení
22. 3. 2018
104 0 2
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Geografie
historie
osobnosti
Ruská federace
rusko
železnice

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Jakub Konečný
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 08. 03. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Ruština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jana Kneřová 8.3.2010

Komentář

Dobrý den, musím přiznat, že neznám současnou koncepci přípravy k maturitě z cizího jazyka. Takto široký záběr v jednom semináři mi ovšem připadá jako pel-mel v kombinaci zkoušení znalostí z jiných oborů vzdělávání. Leda bychom ti hovořili o aplikaci metody CLIL. Moje maturita z ruského jazyka měla tedy strukturovanější přípravu. Ale jak říkam,neznám dnešní pojetí maturity z cizího jazyka. Čas postoupil a odteklo mnoho vody od té mojí.
Jakub Konečný 17.3.2010

Komentář

Dobrý den. Máte zcela jistě pravdu, že tento materiál je zaměřem hodně široce (geografie, historie, kultura). Většinu publikovaných materiálů doporučují pro semináře, které bývají výběrové, právě proto, že jde o věci navíc. Cílem tohoto konrétního DUMu je poukázat na možné mezipředmětové vztahy, přimět studenty k tomu, aby dokázali využít poznatky ze všech předmětů, třeba i při maturitní zkoušce z ruského jazyka. Kromě toho se snažím materiály tvořit tak, aby navazovaly a rozšiřovaly témata, o kterých se běžně (ať už v hodinách nebo na seminářích) hovoří.