Velkoměsta
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Pracovní list přináší řadu informací a srovnání šesti velkoměst - New York, Londýn, Berlín, Šanghaj, Johannesburg, Mexiko City. Z těchto informací pak vychází několik úkolů. Vyučující si samozřejmě může připravit řadu vlastních úloh.
Pracovní list přináší řadu informací a srovnání šesti velkoměst - New York, Londýn, Berlín, Šanghaj, Johannesburg, Mexiko City. Z těchto informací pak vychází několik úkolů. Vyučující si samozřejmě může připravit řadu vlastních úloh.
Berlín
Johannesburg
Londýn
Mexiko City
New York
Šanghaj
urbanizace
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Petr Hopfinger
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 09. 06. 2009
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde

Martin Kovář
9.6.2009
Komentář
Nechápu, proč jsou v popiscích texty v anglickém přepisu (Shanghai) a v otázkách česky (Šanghaj). To je záměr? A taky proč je "MEXICO CITY" a ne MEXIKO čí México nebo Ciudad... Zrovna to anglonymum u španělsky hovořící země... Jinak pěkné grafické výstupy.

Petr Hopfinger
10.6.2009
Komentář
Dobrý den, máte pravdu. Logické to není. Tím, že jsem čerpal informace z anglické knihy jsem jaksi bez rozmýšlení přepsal i aglické názvy. Díky za upozornění.

Martin Kovář
11.6.2009
Komentář
V pohodě. Já akorát, že pro nás geografy to je asi celkem pohoda, ale studenti s tím (alespoň ti mí) často zápoli... (že je něco jinak ve školním atlase a jinak v klasických). :D
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
Ze souboru faktů a grafů má žák vyvodit závěru. Otázky jsou zajímavé a podporují myšlení žáků, ale předkládaná data o městech jsou nesystematická, nepřehledná, zdají se být náhodná. Tedy samotným výběrem předložených faktů ovlivňujeme závěry. Zároveň jsou data již dost stará. Lze s tím pracovat, ale chce to ještě spoustu práce aby to byl kvalitní materiál. Vhodné spíše pro sš.