2 průměrné

Měkké a tvrdé souhlásky

Autor
PhDr. Věra Holotová
Datum vložení
22.3.2018
3 0 5
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

figurka
hrací pole
kostka
měkké a tvrdé souhlásky

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: PhDr. Věra Holotová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 03. 08. 2009
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Pavlína Hublová 11.8.2009

Komentář

Dobrý den,
Prima inspirace. Napadá mě ještě jedna možnost pravidel...

Karty jsou otočené slovy nahoru a rozložené uprostřed stolu. Žák hodí kostkou, přesune se na určené hrací pole. Podle "íčka", na kterém stojí musí najít kartu se slovem, kam by se přesně hodilo.

Jen si nejsem jista, že bude karet dost. Ale to by se dalo doplnit. Napadlo mě to proto, že jinak není nutné používat toto hrací pole, lze použít třeba od Člověče, nezlob se nebo kterékoli jiné.
Eva Renzová 16.2.2010

Komentář

Dobrý den, vaše hra se mi velmi líbí. V některých slovech je možné doplnit různé i/í i y/ý, nevím, jestli to nebude pro některé žáky matoucí. Např. anglick- může být anglický i anglicky, podobně kořen- můžu chápat jako kořeny i koření. Je potřeba odůvodňovat psaní v těchto slovech.
IVa Jelínková 19.9.2011

Komentář

Děkuji za moc pěknou opakovací aktivitu do zářijových hodin českého jazyka. Hráli jsme verzi, kterou tu zmiňovala Pavla Hublová. Tzn. postup na políčko hozené kostkou musí hráč potvrdit vyhledáním slova s příslušným "íčkem". Pokud udělá chybu, zůstává na původní pozici. Děti hrály s chutí. Hra je moc bavila. Jen kartičky jsme skutečně pro tuto variantu museli přidělat, avšak podel mustru to už nebyl takový problém.

IVa Jelínková 19.9.2011

Komentář

PS: Určitě využijeme i na opakování pravopisu u vyjmenovaných slov. :)

IVa Jelínková 21.9.2011

Komentář

A ještě mě včera napadlo, upravit herní plán na procvičování párových souhlásek. Kartičky pro doplňování máme, tak by stačilo jen poupravit herní plán...