Alfa - omega kvíz
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
 
                                        Anotace
Jednoduchá hra určená k opakování a procvičování učiva.
                                            Jednoduchá hra určená k opakování a procvičování učiva.
                                            
                                        
                                                    Achájové
                                                
                                                
                                                    Athény
                                                
                                                
                                                    Dórové
                                                
                                                
                                                    Homér
                                                
                                                
                                                    Jónové
                                                
                                                
                                                    Řecko
                                                
                                                
                                                    Sparta
                                                
                                        hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  
                        Komentář může upravit pouze jeho autor.
                    
                hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
                    Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
                
            hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Helmut Harzer
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 27. 10. 2009
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: prezentace
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay
      
        
        Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
    
           
            
                Helena Vodová
                27.10.2009
            
        Komentář
Zhotovení takového kvízu muselo být velmi pracné. Upřímně, z podobných televizních soutěží mě vždycky běhal mráz po zádech. Pořád nemůžu přijít na to, kterou klíčovou kompetenci vlastně takový kvíz rozvíjí...
         
            
                Helmut Harzer
                28.10.2009
            
        Komentář
Co takhle kompetence k řešení problému?- což je v současném školství celkem výjimka. Mně, na rozdíl od vás, mráz po zádech neběhá a při AZ kvízu se celkem bavím. Tenhle typ soutěže není pouze o encyklopedických znalostech, ale mimoděk rozvíjí logiku a strategické myšlení.
Že je něco pracné, vůbec neznamená, že je to nezábavné.
        Že je něco pracné, vůbec neznamená, že je to nezábavné.
 
            
                Lucie Poláková
                29.10.2009
            
        Komentář
Vážený pane řediteli,
kvíz je opět skvělý! Odzkoušela jsem jak na vlastním dítěti, tak na dospělých studentech. Chuť si "hrát" je prostě vlastní nám všem a kompetence k řešení problému je s ní svázáná velmi těsně. Děkuji za další báječný DUM :) LP
        kvíz je opět skvělý! Odzkoušela jsem jak na vlastním dítěti, tak na dospělých studentech. Chuť si "hrát" je prostě vlastní nám všem a kompetence k řešení problému je s ní svázáná velmi těsně. Děkuji za další báječný DUM :) LP



Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.