2 průměrné

Alfa - omega kvíz

Autor
Mgr. Helmut Harzer
Datum vložení
22.3.2018
12 0 3
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Achájové
Athény
Dórové
Homér
Jónové
Řecko
Sparta

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Helmut Harzer
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 27. 10. 2009
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: prezentace
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Helena Vodová 27.10.2009

Komentář

Zhotovení takového kvízu muselo být velmi pracné. Upřímně, z podobných televizních soutěží mě vždycky běhal mráz po zádech. Pořád nemůžu přijít na to, kterou klíčovou kompetenci vlastně takový kvíz rozvíjí...
Helmut Harzer 28.10.2009

Komentář

Co takhle kompetence k řešení problému?- což je v současném školství celkem výjimka. Mně, na rozdíl od vás, mráz po zádech neběhá a při AZ kvízu se celkem bavím. Tenhle typ soutěže není pouze o encyklopedických znalostech, ale mimoděk rozvíjí logiku a strategické myšlení.
Že je něco pracné, vůbec neznamená, že je to nezábavné.
Lucie Poláková 29.10.2009

Komentář

Vážený pane řediteli,
kvíz je opět skvělý! Odzkoušela jsem jak na vlastním dítěti, tak na dospělých studentech. Chuť si "hrát" je prostě vlastní nám všem a kompetence k řešení problému je s ní svázáná velmi těsně. Děkuji za další báječný DUM :) LP