Chatbot EMA
4 zdařilé

Obyvatelstvo podle náboženství

Autor
Mgr. Jan Zicha
Datum vložení
22. 3. 2018
49 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

náboženství
obyvatelstvo

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Andrea Špicarová 23.2.2023
  • Hodnocení zdroje:
+ práce s grafem, tvorba vlastního grafu
+ práce s daty z ČSÚ, orientace v tabulce
+ doplňující úkoly
+ aktuálnost
+ mezipředmětové vztahy
- pro žáky ZŠ možná obtížnější úkol na zapsání 3 událostí ve světě a 3 v českých dějinách souvisejících s náboženstvím a jejich zhodnocení, v čem hrála daná událost pozitivní či negativní roli
Komentář

Velmi kvalitní pracovní list, který rozvíjí geografické myšlení a další dovednosti a kompetence (práce s grafem a tabulkou, třídění a porovnávání informací…) a využívá poznatky z jiných předmětů (dějepis). Úkoly jsou zaměřeny na práci ve skupině (2členné, případně i vícečlenné), pro rychlejší žáky možnost doplňujících úkolů. Otázky jsou aktuální a vyžadují zdůvodnění situace (např. proč se zvyšuje v Evropě počet obyvatel vyznávajících islám).

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Jan Zicha
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 25. 05. 2009
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay