Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Grafomotorická cvičení

Autor
Bc. Michaela Gondeková
Datum vložení
22. 3. 2018
5 0 3
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

grafomotorická cvičení
koordinace ruky a oka
ryba
říkadla
uvolnění ruky
žába

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Bc. Michaela Gondeková
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 31. 07. 2009
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jaroslava Hrnčárková 31.7.2009

Komentář

Dobrý den, pracovní list se mi líbí. Ze zkušenosti vím, že děti začnou čáru obtahovat nahoře u obrázku ryby. Proto bych ji otočila, aby děti měly pocit, že plave s nimi a nikoli pozadu.
Michaela Gondeková 2.8.2009

Komentář

Dobrý den, děkuji za komentář, jen jsem chtěla říct, že nemám pocit, že by moje rybka plavala pozpátku, vycházela jsem ze stejné zkušenosti jako vy, že děti začnou čáru obtahovat od obrázku rybky. Nejspíš jsem udělala chybu v tom, že jsem nevyznačila tečkou odkud se má linie obtahovat, stejně jako u graf.cv. se žábou. Každopádně díky uložišti dum je můj materiál pouze takový mustr a vy už si ho můžete dál jenom vylepšovat a upravovat(-:. Velmi si vážím vaší připomínky, je jiné tvořit si materiály pouze pro sebe, a jiné pokud ho mají používat i ostatní kolegové. S pozdravem Míša
Barbora Hradcová 1.6.2014

Komentář

Dobrý den,trasa rybky mi připadá naprosto srozumitelná  a logická...ať koukám, jak koukám, nevidím, kde by plavala pozpátku :-) Barbora Hradcová, DiS.