Povolání
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Materiál je určen k samostatné práci žáků ve skupinách. Úkolem je přiřadit k sobě odpovídající kartičky s názvem povolání a činností, která se při něm vykonává. Další využití pomůcky: řazení názvů povolání podle abecedy; hra - pantomimické předvedení jednotlivých povolání.
Materiál je určen k samostatné práci žáků ve skupinách. Úkolem je přiřadit k sobě odpovídající kartičky s názvem povolání a činností, která se při něm vykonává. Další využití pomůcky: řazení názvů povolání podle abecedy; hra - pantomimické předvedení jednotlivých povolání.
povolání
přiřazování
třídění
zaměstnání
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Hanka Jurašová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 15. 04. 2009
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Pavlína Hublová
15.4.2009
Komentář
Podobné kartičky používáme také v češtině.
Učitel si odpočítá přesné dvojice (aby mohl dát každému žákovi jednu kartičku). Žáci pak beze slov utvoří dvojice - vzniknou tak základní skladební dvojice.
Žáci pak větu dále rozvíjejí.
Také mohou u přísudku měnit podle pokynů učitele mluvnické kategorie (způsob a čas), u času minulého můžeme využít k procvičení pravopisu shody přísudku s podmětem.
Učitel si odpočítá přesné dvojice (aby mohl dát každému žákovi jednu kartičku). Žáci pak beze slov utvoří dvojice - vzniknou tak základní skladební dvojice.
Žáci pak větu dále rozvíjejí.
Také mohou u přísudku měnit podle pokynů učitele mluvnické kategorie (způsob a čas), u času minulého můžeme využít k procvičení pravopisu shody přísudku s podmětem.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.