Chatbot EMA
3 dobré

Malá násobilka

Autor
Lubomír Šára
Datum vložení
22. 3. 2018
63 0 6
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

dělení
násobení
násobilka
pracovní list

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Lubomír Šára
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 13. 03. 2008
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Miloš Novotný 25.3.2008

Komentář

Česká norma se ve školství vrací k "x" u násobení?
Ve všech učebnicích je zatím stále používáno "."
Ano, "x" je jasnější, neplete se s ":" (dvojtečkou), ale zařazováním, jinde nepoužívaných znaků se vnáší zmatek do hlaviček, především méně nadaných žáků.
Miloš Novotný
Jarmila Balejová 2.4.2009

Komentář

Vynikající pracovní listy vhodné k procvičování násobení a dělení. Výborně připravené pro další úpravu učitelem z hlediska momentálních znalostí násobilky.
Lze si vytvářet vlastní obrázky v tabulce, měnit příklady a výsledky v tabulce.
Jarka Balejová
Jan Voda 10.3.2010

Komentář

Na první pohled působí pracovní list dost depresivně - taková porce manuálního počítání by moje žáky spíše demotivovala. Od nejstahovanějšího materiálu jsem čekal větší šmrnc - nějaký originální nápad, aktivitu a spontánní zapojení žáků...
Sára Domkářová 17.3.2010

Komentář

S těmito listy pracujeme přímo na počítačích. Depresívní nám vůbec nepřipadají. Naopak jsou výborné k procvičení malé násobilky a žáci je doplňují rádi. Oceňuji i přímou kontrolu správnosti.
Robert Janák 27.9.2011

Komentář

Komentář od pana Novotného upozorňuje na psaní krát v počtech na 1. stupni ZŠ. Správně je pro znak násobení "tečka uprostřed" (levý Alt + 0183) "·" například 2 · 2 = 4

Libor Klubal 17.11.2011

Komentář

To: Jan Voda: U násobilky snad nejde o žádný "šmrnc", ale o typické drilování, bez kterého to prostě a jednoduše nejde. Žák musí násobilku znát - tady nejde odvozovat a hledat, možná v začátcích, ale na procvičení je právě tohle skvělý materiál.