Chatbot EMA
2 průměrné

Elektrický proudu v kapalinách 2

Autor
Mgr. Robert Weinlich
Datum vložení
22. 3. 2018
27 0 1
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

elektrický proud
elektřina
kapaliny

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Robert Weinlich
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 10. 03. 2008
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: test
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Oldřich SUCHORADSKÝ 13.3.2008

Komentář

U testových otázek vyžadujících matematické operace je problém tvorba nesprávných odpovědí. Když pominu, že žák může udělat numerickou chybu, pak je problém, zda 3 alternativy vyčerpají všechny možnosti, ke ktzerým může žák nesprávnou úvahou dojít. (někdy naopak je problém, jak vytvořit všechny tři odpovědi v případě, že těch možností k nesprávnému postupu je naopak méně). Proto bych z obou výše uvedených důvodu autorovi doporučoval v takto koncipovaných otázkách alespoň jednu odpověď formulovat např.: nenašel jsem žádnou správnou odpověď.
Tím studentovi umožníme únik a snad i zabráníme aby odpověď hádat. Je jasné, že v těchto úlohách při nesprávné odpovědi většina stejně odpověď hádá, ale možnost vyjádřit se přiznáním, že odpověď v nabídnutém řešení není, by neměla v testu tohoto typu nikdy chybět.