Anotace
Jak se má zachovat učitel, když je součástí třídy žák-cizinec? Jaká jsou specifika práce žáků s odlišným mateřským jazykem? Jak učitel pozná, že dítě potřebuje podporu? Kam se může učitel obrátit pro podporu? Na tyto a další otázky odpovídá programová ředitelka META, o.p.s. Kristýna Titěrová. Video navazuje na 9. epizodu seriálu Ochránce.
Jak se má zachovat učitel, když je součástí třídy žák-cizinec? Jaká jsou specifika práce žáků s odlišným mateřským jazykem? Jak učitel pozná, že dítě potřebuje podporu? Kam se může učitel obrátit pro podporu? Na tyto a další otázky odpovídá programová ředitelka META, o.p.s. Kristýna Titěrová. Video navazuje na 9. epizodu seriálu Ochránce.
adaptace
cizinci
cizinec
etnická menšina
etnikum
imigrant
integrace cizinců
multikulturalismus
multikulturní společnost
odlišný mateřský jazyk
Ochránce
žáci-cizinci
žák s OMJ
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: autor neznámý
- Poskytovatel: ČT edu
- Datum vložení do systému: 03. 11. 2021
- Datum vzniku: 22. 06. 2022
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
- Ročník: Střední škola
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: video
- Licence: Autorské dílo dle Autorského zákona (neboli Copyright)
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Další atributy materiálu
- Vzdělávací obor: Nelze určit
- Gramotnost: nelze určit
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.