Tradice v keramice II - varianta pro 1. - 2. ročník ZŠ
Autor
Mgr. Solár, Bořková, Mgr. Solárová
Poskytovatel
Datum vložení
21. 5. 2021
29
0
0
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Odborným cílem souboru výukových programů je komplexně rozšířit znalosti v oblasti kulturních věd a výchovy k tradicím a povědomí o kulturním dědictví. Podpořit kladný vztah k tradicím regionu pomocí klasických metod práce od vysvětlování, předvádění, pozorování až po praktickou tvorbu z keramické hlíny, která je prioritním cílem tohoto projektu. Chceme umožnit žákům doplňovat znalosti z oblasti kultury a tradic v regionu a dále je rozvíjet zajímavou a zábavnou formou. Žáci si budou moci vyzkoušet teoretické znalosti v praxi a samostatně tak objevovat zákonitosti. Zprostředkujme žákům přímý kontakt s keramickou hlínou, seznámíme je s pracovními postupy, a tak rozvineme a upevníme jejich vztah k vlasti. 16 hodin celkem v rámci vzdělávacího programu, který je dále rozdělen do 4 bloků po 180 minutách, tedy čtyř vyučovacích hodinách po 45 minutách. Vzhledem k cílové skupině je to čas přiměřený k pozornosti žáků a pracovní náročnosti. Program byl vytvořen jako výstup z programu financovaného EU – Operační program Výzkum a vývoj vzdělávání – Výukové programy jako efektivní prostředek propojování formálního a neformálního (zájmového) vzdělávání.
Odborným cílem souboru výukových programů je komplexně rozšířit znalosti v oblasti kulturních věd a výchovy k tradicím a povědomí o kulturním dědictví. Podpořit kladný vztah k tradicím regionu pomocí klasických metod práce od vysvětlování, předvádění, pozorování až po praktickou tvorbu z keramické hlíny, která je prioritním cílem tohoto projektu. Chceme umožnit žákům doplňovat znalosti z oblasti kultury a tradic v regionu a dále je rozvíjet zajímavou a zábavnou formou. Žáci si budou moci vyzkoušet teoretické znalosti v praxi a samostatně tak objevovat zákonitosti. Zprostředkujme žákům přímý kontakt s keramickou hlínou, seznámíme je s pracovními postupy, a tak rozvineme a upevníme jejich vztah k vlasti. 16 hodin celkem v rámci vzdělávacího programu, který je dále rozdělen do 4 bloků po 180 minutách, tedy čtyř vyučovacích hodinách po 45 minutách. Vzhledem k cílové skupině je to čas přiměřený k pozornosti žáků a pracovní náročnosti. Program byl vytvořen jako výstup z programu financovaného EU – Operační program Výzkum a vývoj vzdělávání – Výukové programy jako efektivní prostředek propojování formálního a neformálního (zájmového) vzdělávání.
keramika
klíčové kompetence
kreativita
metodika
pracovní sešit
region
tradice
tvoření
vzdělávací program
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Solár, Bořková, Mgr. Solárová
- Poskytovatel: DDM hl. m. Prahy
- Datum vložení do systému: 21. 05. 2021
- Datum vzniku:
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: 1. až 3. ročník ZŠ
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: materiál ke stažení
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Zachovejte licenci 4.0
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.