UčíTelka (3.–5. tř.): O neživé přírodě
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Když děti učí telka! Pojďte společně se staršími žáky doplňovat slova do lineárního textu. Řekneme si, jaké jsou jeho znaky, a zkusíme připravit text nelineární. Pomocí pojmové mapy si utřídíme myšlenky a upevníme si význam pojmů souvisejících s neživou přírodou.
Když děti učí telka! Pojďte společně se staršími žáky doplňovat slova do lineárního textu. Řekneme si, jaké jsou jeho znaky, a zkusíme připravit text nelineární. Pomocí pojmové mapy si utřídíme myšlenky a upevníme si význam pojmů souvisejících s neživou přírodou.
čtenářské strategie
čtení s porozuměním
Gabriela Babušová
informativní text
klíčová slova
Komunikace a sloh
lineární text
neživá příroda
podmínky pro život
slovní zásoba
vyhledávání informací
vyjasňování neznámých slov
zápis do sešitu
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: autor neznámý
- Poskytovatel: ČT edu
- Datum vložení do systému: 19. 05. 2021
- Datum vzniku: 22. 06. 2022
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: Nelze určit
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: video
- Licence: Autorské dílo dle Autorského zákona (neboli Copyright)
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Další atributy materiálu
- Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura
- Gramotnost: nelze určit
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.