Sčítání 2001: Lidnatost, věková a vzdělanostní struktura
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Data o počtu obyvatel se na našem území shromažďují od 5. století. Jak se od té doby měnil počet obyvatel Česka? Jaká byla při sčítání lidu v roce 2001 věková a vzdělanostní struktura obyvatel? Kolik lidí dojíždělo za prací a do škol? A odkud a kam?
Data o počtu obyvatel se na našem území shromažďují od 5. století. Jak se od té doby měnil počet obyvatel Česka? Jaká byla při sčítání lidu v roce 2001 věková a vzdělanostní struktura obyvatel? Kolik lidí dojíždělo za prací a do škol? A odkud a kam?
Česká republika
Česká republika
česko
demografická struktura
demografie
dojížďka
dojížďka do škol
dojížďka do zaměstnání
dojížďka za prací
domů a bytů
lidnatost
obyvatelstvo
počet obyvatel
rodáci
Sčítání lidu
sídla
SLDB
stárnutí obyvatelstva
věková struktura obyvatel
vývoj počtu obyvatel
vzdělání
vzdělanost
vzdělanostní struktura
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: autor neznámý
- Poskytovatel: ČT edu
- Datum vložení do systému: 14. 04. 2021
- Datum vzniku: 22. 06. 2022
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
- Ročník: Střední škola
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: video
- Licence: Autorské dílo dle Autorského zákona (neboli Copyright)
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Další atributy materiálu
- Vzdělávací obor: Zeměpis, Geografie a Geologie
- Gramotnost: nelze určit
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
rozvíjí geografické dovednosti a geografické myšlení
mezipředmětové vztahy (matematika)
součástí metodický list
Kvalitní materiál, který lze - tak, jak je zde dostupný - využít pro jednu vyučovací hodinu. Přičemž hodina bude zaplněna rozmanitými aktivitami podporujícími geografické myšlení a dovednosti (shlédnutí videa, doplněním informací do textu, diskuzí, vyhledáváním informací, dopočítáváním). Doporučuji!