Inkluze a specifické poruchy učení a chování
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
Anotace
Funkčnost inkluze neboli společného vzdělávání dětí s postiženími i bez, Čechů i cizinců, dětí s různým stupněm nadání a z různých rodinných zázemí je v poslední době námětem emotivních debat dospělých. Pedagogové upozorňují na nedostatečné proškolení učitelů ve všech oblastech specifických poruch učení a chování a na potřebu asistenta pedagoga v hodinách. A jak vše vnímají sami žáci se specifickými poruchami učení a jejich spolužáci?
                                            Funkčnost inkluze neboli společného vzdělávání dětí s postiženími i bez, Čechů i cizinců, dětí s různým stupněm nadání a z různých rodinných zázemí je v poslední době námětem emotivních debat dospělých. Pedagogové upozorňují na nedostatečné proškolení učitelů ve všech oblastech specifických poruch učení a chování a na potřebu asistenta pedagoga v hodinách. A jak vše vnímají sami žáci se specifickými poruchami učení a jejich spolužáci?
                                            
                                        
                                                    ADHD
                                                
                                                
                                                    asistent pedagoga
                                                
                                                
                                                    autismus
                                                
                                                
                                                    autista
                                                
                                                
                                                    cizinec
                                                
                                                
                                                    člověk ve společnosti
                                                
                                                
                                                    dysgrafie
                                                
                                                
                                                    dysgrafik
                                                
                                                
                                                    dyslektik
                                                
                                                
                                                    dyslexie
                                                
                                                
                                                    inkluze
                                                
                                                
                                                    integrace
                                                
                                                
                                                    lidská osobnost
                                                
                                                
                                                    motivace
                                                
                                                
                                                    nadaný žák
                                                
                                                
                                                    poruchy chování
                                                
                                                
                                                    poznávání
                                                
                                                
                                                    projekt společného vzdělávání
                                                
                                                
                                                    řečové schopnosti
                                                
                                                
                                                    speciální škola
                                                
                                                
                                                    specifické poruchy učení
                                                
                                                
                                                    společné vzdělávání
                                                
                                                
                                                    učení
                                                
                                                
                                                    vnímání
                                                
                                                
                                                    vývoj člověka
                                                
                                                
                                                    začlenění
                                                
                                                
                                                    začlenění do kolektivu
                                                
                                                
                                                    základní škola
                                                
                                                
                                                    zrání
                                                
                                                
                                                    žák cizinec
                                                
                                        hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  
                        Komentář může upravit pouze jeho autor.
                    
                hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
                    Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
                
            hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  Základní atributy materiálu
- Autor: autor neznámý
- Poskytovatel: ČT edu
- Datum vložení do systému: 17. 02. 2021
- Datum vzniku: 22. 06. 2022
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
- Ročník: Střední škola
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: video
- Licence: Autorské dílo dle Autorského zákona (neboli Copyright)
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Další atributy materiálu
- Vzdělávací obor: Nelze určit
- Gramotnost: nelze určit
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay
      
        
        Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
    
          


Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.