Chatbot EMA
3 dobré

Kouzelný strom

Autor
Bc. Lucie Sirůčková, DiS
Datum vložení
22. 3. 2018
11 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

kvantita1
přiřazování1
třídění1
druh
květina
logika
ovoce
počet
strom

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Hana Lišková 15.9.2019
  • Hodnocení zdroje:
Pracovní list je přehledný, srozumitelný. Je zaměřen na záznam kvantity a na vztah "kolik-tolik".
Okénka pro záznam množství je třeba zvětšit tak, aby děti mohly doplnit počet čárek a nebyly nuceny psát v předškolním věku číslice.
Komentář

Metodický materiál rozvíjí
digitální gramotnost
dítě
- řeší úkoly a situace
- zachycuje skutečnosti ze svého okolí
- rozlišuje některé obrazné symboly
matematickou gramotnost
dítě
- hledá své vlastní postupy a strategie při řešení úkolu
- zaznamená graficky kvantitu
- manipuluje s jednoduchým matematickým modelem
čtenářskou gramotnost
dítě
- porozumí významu piktogramu
- doptává se, pokud něčemu nerozumí
- porozumí ústnímu zadání konkrétního úkolu s využitím obrázku

Základní atributy materiálu

  • Autor: Bc. Lucie Sirůčková, DiS
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 23. 04. 2015
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay