Kouzelný strom
Autor
Bc. Lucie Sirůčková, DiS
Poskytovatel
Datum vložení
22. 3. 2018
11
1
0
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Pracovní list je zaměřen na poznávání jednotlivých druhů ovoce a na matematické dovednosti dětí předškolního věku. V pracovním listu děti napíší počet každého druhu ovoce. Logickým uvažováním určí, že květiny na obrázku nepatří mezi ovoce.
Pracovní list je zaměřen na poznávání jednotlivých druhů ovoce a na matematické dovednosti dětí předškolního věku. V pracovním listu děti napíší počet každého druhu ovoce. Logickým uvažováním určí, že květiny na obrázku nepatří mezi ovoce.
kvantita
1
přiřazování
1
třídění
1
druh
květina
logika
ovoce
počet
strom
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Bc. Lucie Sirůčková, DiS
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 23. 04. 2015
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
Metodický materiál rozvíjí
digitální gramotnost
dítě
- řeší úkoly a situace
- zachycuje skutečnosti ze svého okolí
- rozlišuje některé obrazné symboly
matematickou gramotnost
dítě
- hledá své vlastní postupy a strategie při řešení úkolu
- zaznamená graficky kvantitu
- manipuluje s jednoduchým matematickým modelem
čtenářskou gramotnost
dítě
- porozumí významu piktogramu
- doptává se, pokud něčemu nerozumí
- porozumí ústnímu zadání konkrétního úkolu s využitím obrázku