Chatbot EMA
2 průměrné

Co už víme o Asii

Autor
PhDr. Věra Holotová
Datum vložení
22. 3. 2018
7 0 3
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Asie
jezero
město
oceán
povrch
stát

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: PhDr. Věra Holotová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 30. 01. 2009
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jan Voda 31.1.2009

Komentář

Anotace DUM sedí - jak uvedeno, akcentuje se tu UČIVO. Třeba počet sousedních států Mongolska je pro život páťáka dost důležitý. Je to poněkud zklamání na portálu RVP, když jednou z tendencí RVP (dokumentu) je směřovat od učiva k dovednostem a kompetencím. S nasazenou vědomostní laťkou (otázka - stát, jehož hlavním městem je Maskat?) kontrastují uvedené mezipředmětové vztahy (počet písmen, počáteční hláska), které odkazují retardačně k 1. ročníku.
Věra Holotová 20.2.2009

Komentář

Pracovní list je určen pro práci s atlasem, nikoliv pro pamětní učení. Počet písmen a počáteční hláska znamená využití netradičního způsobu tajenky, kdy se názvy nemusí psát do "křížovkové sítě". Obecně v každé křížovce je určen počet písmen a přesto se nejedná o pokles znalostí k prvnímu ročníku.
IVa Jelínková 21.11.2010

Komentář

Velké množství pracovních listů, k samostatné práci, si pro své žáky (v praktické škole) připravuji sama. Děkuji za Váš materiál, který se mi velmi hodí do hodiny a jsem sama zvědavá jak ho zvládneme.