Chatbot EMA
4 zdařilé

České malířství na přelomu 19. a 20. století

Autor
Mgr. Ondřej Pilař
Datum vložení
22. 3. 2018
2 0 4
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Čechy
expresionismus
impresionismus
kubismus
malířství
přelom 19. a 20. století
secese

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Ondřej Pilař
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 03. 04. 2014
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: prezentace
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Ivo Krobot 3.4.2014

Komentář

Poslední z velmi kvalitní série dějepisných materiálů vyniká nápaditou prací s obrázky (např. pokus se na základě obrazu vytvořit minipříběh), vysokou úrovní grafického zpracování a zapojením žáků do dané problematiky.

Bohumil Novotný 10.4.2014

Komentář

Tady se asi dostáváme zase na začátek – co je kritika, co je recenze atd. Myslím, že kritika by si měla odpustit dlouhé líčení a popisování a měla by vytvořit analýzu, která dílo zasadí do kontextu a „otevře ho“ a následně vysloví hodnocení. Osobně mi chybí víc negativních kritik (byť si nemyslím, že úkolem kritika je být a priory negativní, najít nějakou „chybu“), konstruktivně negativních kritik, které se nespokojí s paušálním odmítnutím „z principu“ nebo s výtkami na konto instalačního řešení a popisek.

Miloslav Procházka 10.4.2014

Komentář

Umění je chápáno jako poddruh politického umění, který řeší otázky většinou politické nebo sociální. Nesmíme ale opomenout, že umění je v širším slova smyslu vždy politické, protože je infikované vnějšími podmínkami svého vzniku a je determinované historickou a teritoriální situací.



Budeme dále hovořit o angažovaném umění jako o samostatné umělecké disciplíně. Odvíjí se od slova angažovanost, které má ve všeobecném výkladu význam „zapojit se, zajímat se“, čímž osvětluje samotnou podstatu této aktivity v kontextu umění.

Mirka Kočovská 13.5.2014

Komentář

Velice kvalitní práce, více takových dumek na takové úrovni, děkujeme.