Anotace
Dokument obsahuje: základní informace o území ֍ analýtu existujících strategických záměrů a dokumentů v území ֍ vyhodnocení dotazníkového šetření ֍ charakteristiku školství na území města Vsetín a místních akčních skupin ֍ zajištění dopravní dostupnosti do škol ֍ popis sociální situace ֍ analýza dotčených skupin a popis zapojení aktérů v území ֍ analýza rizik v oblasti vzdělávání v území. Východiska pro strategickou část. a) Formát PDF nebo Word. b) Podpora předškolního vzdělávání, inkluzivního vzdělávání, matematické a čtenářské gramotnosti. c) Podpora dětí od 3 do 15 (16) let, tj. ukončení základního vzdělávání. d) Podpora školní úspěšnosti dětí při přechodu z předškolního do základního vzdělávání, z I. stupně ZŠ na II. stupeň a k úspěšnému dosažení základního vzdělání. e) Projektový dokument. f) Hlavní tématické bloky, kapitoly - viz začátek popisu. g) Seznámení s územím, s potenciálem škol v území a spolupracujících institucí, hledání příležitostí k rozvoji i rizik v oblasti vzdělávání, stanovení priorit. h) Práce byla rozložena do organizačního a řídícího zajištění procesů realizačním týmem, konzultačního procesu v pracovních skupinách a schvalovacího procesu v Řídícím výboru MAP. i) Použité metody: SWOT-3 analýzy; evaluace aktivit prostřednictvím cloudové aplikace portfolionet(c); zpracování demografické studie. j) Analytická část ֍ Vsetín.
Dokument obsahuje: základní informace o území ֍ analýtu existujících strategických záměrů a dokumentů v území ֍ vyhodnocení dotazníkového šetření ֍ charakteristiku školství na území města Vsetín a místních akčních skupin ֍ zajištění dopravní dostupnosti do škol ֍ popis sociální situace ֍ analýza dotčených skupin a popis zapojení aktérů v území ֍ analýza rizik v oblasti vzdělávání v území. Východiska pro strategickou část. a) Formát PDF nebo Word. b) Podpora předškolního vzdělávání, inkluzivního vzdělávání, matematické a čtenářské gramotnosti. c) Podpora dětí od 3 do 15 (16) let, tj. ukončení základního vzdělávání. d) Podpora školní úspěšnosti dětí při přechodu z předškolního do základního vzdělávání, z I. stupně ZŠ na II. stupeň a k úspěšnému dosažení základního vzdělání. e) Projektový dokument. f) Hlavní tématické bloky, kapitoly - viz začátek popisu. g) Seznámení s územím, s potenciálem škol v území a spolupracujících institucí, hledání příležitostí k rozvoji i rizik v oblasti vzdělávání, stanovení priorit. h) Práce byla rozložena do organizačního a řídícího zajištění procesů realizačním týmem, konzultačního procesu v pracovních skupinách a schvalovacího procesu v Řídícím výboru MAP. i) Použité metody: SWOT-3 analýzy; evaluace aktivit prostřednictvím cloudové aplikace portfolionet(c); zpracování demografické studie. j) Analytická část ֍ Vsetín.
Licence
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Bc. Tamara Minarčíková
- Poskytovatel: OP VVV
- Datum vložení do systému: 02. 02. 2023
- Datum vzniku:
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: -
- Typ materiálu: materiál ke stažení
- Licence: Ostatní licence - vyplňte
- Jazyk: -
- Otevřený zdroj: Ne
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.