Vybrané faktory ovlivňující vzdělávací výsledky žáků Sekundární analýza TIMSS 2019 - Sekundární analýza TIMSS 2019.pdf
Autor
doc. PhDr. Tomáš Lebeda, Ph.D. Mgr. et Mgr. Jakub Lysek, PhD. do
Poskytovatel
Datum vložení
15.9.2022
2
0
0
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Sekundární analýza mezinárodního šetření TIMSS 2019 (ve formátu pdf) datově zpracovává vybrané faktory ovlivňující vzdělávací výsledky žáků 4. ročníků základních škol. Detailně mapuje problematiku zejména sociálního znevýhodnění žáků, jejich well-beingu, rizikového chování a rušivého třídního klimatu, využití ICT ve výuce, osoby učitele a jím aplikovaných metod či formálního a neformálního předškolního vzdělávání. Při analýze uplatňuje osvědčený multidisciplinární přístup a aplikuje pokročilé statistické metody odhalující efekt sledovaných proměnných na celkové skóre z matematické gramotnosti. Sekundární analýza přispívá k odhalování nových i známých problematických jevů v českém vzdělávacím systému, čímž pomáhá k formulaci doporučení pro autority na národní, regionální i lokální úrovni. Analýza přispívá k celkovému zkvalitňování vzdělávacího procesu.
Sekundární analýza mezinárodního šetření TIMSS 2019 (ve formátu pdf) datově zpracovává vybrané faktory ovlivňující vzdělávací výsledky žáků 4. ročníků základních škol. Detailně mapuje problematiku zejména sociálního znevýhodnění žáků, jejich well-beingu, rizikového chování a rušivého třídního klimatu, využití ICT ve výuce, osoby učitele a jím aplikovaných metod či formálního a neformálního předškolního vzdělávání. Při analýze uplatňuje osvědčený multidisciplinární přístup a aplikuje pokročilé statistické metody odhalující efekt sledovaných proměnných na celkové skóre z matematické gramotnosti. Sekundární analýza přispívá k odhalování nových i známých problematických jevů v českém vzdělávacím systému, čímž pomáhá k formulaci doporučení pro autority na národní, regionální i lokální úrovni. Analýza přispívá k celkovému zkvalitňování vzdělávacího procesu.
Licence
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: doc. PhDr. Tomáš Lebeda, Ph.D. Mgr. et Mgr. Jakub Lysek, PhD. do
- Poskytovatel: OP VVV
- Datum vložení do systému: 15. 09. 2022
- Datum vzniku:
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: není relevantní
- Ročník: -
- Dostupnost: -
- Typ materiálu: materiál ke stažení
- Licence: Ostatní licence - vyplňte
- Jazyk: -
- Otevřený zdroj: Ne
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.