Chatbot EMA
5 skvělé

Roční období

Autor
Ing. Jan Fišer
Datum vložení
22. 3. 2018
29 1 1
1x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

analyticko-syntetické myšlení1
orientace v rovině1
postřeh, koncentrace1
přiřazování/ párování1
jaro
léto
podzim
roční období
zima

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Hana Lišková 29.7.2019 Využil ve výuce
  • Hodnocení zdroje:
Metodický materiál pro různorodé využití, graficky i technicky kvalitně zpracovaný.
Komentář

Připravené prezentace a komentáře autora zaručují efektivní práci na dané oblasti gramotností:
digitální gramotnost
dítě
- má povědomí o významu digitálních technologií
- řeší úkoly a situace, myslí kreativně, předkládá "nápady"
- porovnává, uspořádává a třídí soubory předmětů podle určitého pravidla
- spolupracuje s ostatními, rozdělí si úkol s jiným dítětem
matematickou gramotnost
dítě
- využívá možnosti řešení problému ve dvojici a v kolektivu dětí
- využívá piktogramy
- třídí objekty podle jednoduchých daných kritérií, rozpozná, podle jakého kritéria byla skupina objektů vytvořena, a nalezne objekt, který do skupiny nepatří
- pracuje s konkrétní pomůckou na základě pokynů i samostatně, zdokonaluje svou hrubou a jemnou motoriku
- porozumí ústnímu zadání konkrétního úkolu s využitím obrázku
- využívá své zkušenosti při řešení problémů
- rozpozná správné a nesprávné řešení
- rozpozná, co může nebo nemůže nastat v konkrétních situacích
čtenářskou gramotnost
dítě
- porozumí významu piktogramů
- předvídá pokračování příběhu

Základní atributy materiálu

  • Autor: Ing. Jan Fišer
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 19. 10. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jana Kneřová 20.10.2011

Komentář

Ve dvou případech jarních obrázků jsem se nechala v ročních obdobích nachytat. Pokud by ale  předcházela aktivita jaro, léto podzim, zima, věřím, že bych obrázky dokázala přiřadit správně. :-)