Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Kostky I. – Třídíme dle kategorií

Autor
Věra Fišerová
Datum vložení
22. 3. 2018
32 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

hra1
kategorie1
prostorové vnímání1
dopravní prostředek
logopedie
oblečení
ovoce
pečivo
rostlina
rozumové schopnosti
třídění
zvíře

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Hana Lišková 22.9.2019
  • Hodnocení zdroje:
Metodický materiál podporuje vztah mezi 2D a 3D, rozvíjí prostorové vnímání, práci se soubory.
Chybí podrobnější popis aktivit, které se nabízejí.
Komentář

Metodický materiál rozvíjí
digitální gramotnost
dítě
- dodržuje pravidla her a jiných činností
- porovnává a třídí soubory předmětů podle určitého pravidla
matematickou gramotnost
dítě
- hledá své vlastní postupy a strategie při řešení úkolu
- vybere z obrázku podstatné informace, doptá se na informace, které mu chybí
- třídí objekty podle jednoduchých daných kritérií (s využitím manipulativních činností)
- pracuje s konkrétní pomůckou na základě pokynů i samostatně
- porozumí ústnímu zadání konkrétního úkolu s využitím obrázku
- využívá své zkušenosti při řešení problému
čtenářskou gramotnost
dítě
- vyhledá informaci z obrázku
- doptá se, pokud něčemu nerozumí

Základní atributy materiálu

  • Autor: Věra Fišerová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 05. 09. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay