Chatbot EMA

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

ČT EDU
inkluze
LGBT+
technologie
třídní učitele
vzdělávání
žáci

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Jaroslav Mašek
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 16. 06. 2021
  • Datum vzniku: 16. 06. 2021
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jirka Kruspe 10.7.2021

Komentář

Na tý škole... um, parodii na školu je vás škoda.
E Kocourek 7.8.2021

Komentář

Pár poznámek k některým v článku zmíněným požadavkům:


Respektujte soukromí LGBT+ žáků.


V první řadě ať si svoje soukromí chrání oni sami. Nejlepší strategie je podle zásady "Don´t ask - don´t tell!" Takže se žáků nebudu na jejich sexuální orientaci vyptávat, a očekávám, že oni si ji nechají pro sebe. Že třídě nebudou svoji sexuální orientaci vnucovat.



Podpořte žáky, kteří přiznají svou homosexualitu.


Předem důrazně vysvětlím, že o žádná přiznání nestojím, a pokud se někdo PŘESTO přizná, zeptám se ho nebo jí, čemu nerozuměla.



Netolerujte xenofobní či homofobní chování.


Čeští a bruselští zákonodárci už zakázali ledacos, ale xenofobii ještě ne. Pokud někdo při pohledu na veřejné projevy homosexuálního vztahu zvrací, nedivím se mu. A jeho zvracení toleruji. Doporučím tedy žákům, aby svoji sexuální orientaci ve škole neprojevovali.



Zabraňte diskriminaci a šikaně.


Záleží na vymezení šikany. Nedovolím násilí mezi žáky, ale pokud se jeden žák nechce bavit s jiným žákem, je to jeho věc a nikoli moje.