Anotace
Jak modifikovat výuku žáků s tělesným postižením a zdravotním oslabením v průběhu distanční výuky, jaké zvolit metody a formy podle jednotlivých stupňů podpory? Dozvíte se, jakou roli může mít za těchto podmínek asistent pedagoga. Ukázky z žákovských kazuistik, příklady a řešení úkolů. Lektorka: PhDr. Dušana Chrzová, PhD.
Jak modifikovat výuku žáků s tělesným postižením a zdravotním oslabením v průběhu distanční výuky, jaké zvolit metody a formy podle jednotlivých stupňů podpory? Dozvíte se, jakou roli může mít za těchto podmínek asistent pedagoga. Ukázky z žákovských kazuistik, příklady a řešení úkolů. Lektorka: PhDr. Dušana Chrzová, PhD.
APIV A
asistent pedagoga
distanční vzdělávání
spolupráce s rodiči
tělesné postižení
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Pavel Eret
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 09. 04. 2021
- Datum vzniku: 07. 04. 2021
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: nelze určit
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: video
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.