Anotace
Dozvíte se, jak vnímali rodiče žáků domácí výuku na konci období uzavření škol na jaře 2020. Jak vypadá prognóza vývoje situace pro rodiny a podpůrné služby? Rodiče v této době potřebují o to častěji poradenskou podporu při výchově a vzdělávání svých dětí – možnosti školního pracoviště. Zazní příklady dobré praxe, nejčastější problémy rodičů. Práce s Doporučením – co pravděpodobně přinese úprava vyhlášky 27/2016 Sb., ve znění pozdějších změn. PhDr. Jana Zapletalová
Dozvíte se, jak vnímali rodiče žáků domácí výuku na konci období uzavření škol na jaře 2020. Jak vypadá prognóza vývoje situace pro rodiny a podpůrné služby? Rodiče v této době potřebují o to častěji poradenskou podporu při výchově a vzdělávání svých dětí – možnosti školního pracoviště. Zazní příklady dobré praxe, nejčastější problémy rodičů. Práce s Doporučením – co pravděpodobně přinese úprava vyhlášky 27/2016 Sb., ve znění pozdějších změn. PhDr. Jana Zapletalová
APIV A
doporučení
role ŠPP
žáci s SVP
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Pavel Eret
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 02. 04. 2021
- Datum vzniku: 31. 03. 2021
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: nelze určit
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: video
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.