Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Žárlivost jako strategie hlídání partnera

Autor
autor neznámý
Poskytovatel
Datum vložení
24. 3. 2021
4 0 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

biologie člověka
člověk ve společnosti
emoce
evoluce
evoluce člověka
evoluční psychologie
experimentální výzkum
lidská osobnost
manipulace
mate-guardingové strategie
motivace
motivační emoce
nevědomé tělesné reakce
nevěra
neverbální projevy
ohrožení partnersví
partnerské vztahy
partnerství
strategie hlídání partnera
věda
verbální projevy
věrnost
vývoj člověka
výzkum
výzkum žárlivosti
vztah
vztahy
Základy společnosti
žárlivost

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: autor neznámý
  • Poskytovatel: ČT edu
  • Datum vložení do systému: 24. 03. 2021
  • Datum vzniku: 22. 06. 2022
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
  • Ročník: Střední škola
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: video
  • Licence: Autorské dílo dle Autorského zákona (neboli Copyright)
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Další atributy materiálu

  • Vzdělávací obor: Nelze určit
  • Gramotnost: nelze určit

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay