Chatbot EMA
5 skvělé

Read and predict

Autor
Halina Franková
Datum vložení
22. 3. 2018
5 1 1
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtenářská gramotnost1
angličtina
čtení
předvídání
vyprávění

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Markéta Čonková 2.12.2019
  • Hodnocení zdroje:
Jedná se aktivitu, která je s obměnou textu použitelná v jakékoliv hodině anglického jazyka. Žáci jsou motivování k odhadování, jak bude příběh pokračovat. Slova, která vyučující žákům poskytuje, jim lépe umožňují předvídat, jak bude text pokračovat a zároveň jsou slova již v odpovídajícím tvaru, takže dochází k upevňování tvarů sloves v minulém čase.
Jedná se o aktivitu, která není zasazena do kontextu celé hodiny. Bylo by zajímavé vědět, co aktivitě předcházelo a jaká aktivita následovala.
Komentář

Při práci s textem dochází k rozvoji čtenářské gramotnosti a to zejména strategie předvídání, které samo o sobě žáky motivuje k dalšímu čtení. Samotné předvídání je omezeno na nabídnutá slova, která se v následujícím textu objeví. To samo o sobě pomáhá žákům jak z hlediska procvičování tvarů sloves a slov, tak z hlediska větší šance na uhodnutí správného řešení. Na druhou stranu nabízená slova kreativitu žáků do jisté míry omezují. Je na rozhodnutí pedagoga, zda více aktivitu zaměří na kreativitu, nebo zda výběr zúží.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Halina Franková
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 01. 07. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Angličtina
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Ludmila Kovaříková 1.7.2011

Komentář

Tento materiál se mi opravdu líbí. Propojení anglického textu, dovednosti předvídání a klíčových slov se - to je vzorová ukázka, jak rozvíjet dovednosti a používat aktivizační metody i v angličtině.