Jak si vybrat střední školu
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Bez znalostí a zkušeností toho moc nedokážeme. Je důležité, abychom se vzdělávali v oboru, který nás zajímá a pro který máme předpoklady nebo talent. Těžké rozhodnutí čeká i Sáru, která se rozmýšlí, jakou cestou se vydat. Na jakou střední školu, gymnázium nebo uměleckou školu si asi podá přihlášku?
Bez znalostí a zkušeností toho moc nedokážeme. Je důležité, abychom se vzdělávali v oboru, který nás zajímá a pro který máme předpoklady nebo talent. Těžké rozhodnutí čeká i Sáru, která se rozmýšlí, jakou cestou se vydat. Na jakou střední školu, gymnázium nebo uměleckou školu si asi podá přihlášku?
celoživotní vzdělávání
člověk ve společnosti
gymnázium
inteligence
obor
proces učení
prokrastinace
přihláška na střední školu
střední škola
talent
technická škola
test inteligence
Trh práce a volba povolání
učení
umělecká škola
univerzita třetího věku
volba povolání
vzdělávací systém
vzdělávání
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: autor neznámý
- Poskytovatel: ČT edu
- Datum vložení do systému: 03. 02. 2021
- Datum vzniku: 22. 06. 2022
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: Nelze určit
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: video
- Licence: Autorské dílo dle Autorského zákona (neboli Copyright)
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Další atributy materiálu
- Vzdělávací obor: Nelze určit
- Gramotnost: nelze určit
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.