Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Risk - opakování chemie 8. ročníku II.

Autor
Mgr. Michal Kapoun
Datum vložení
22. 3. 2018
10 0 1
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

halogenid
hydroxid
chemická rovnice
kyselina
látkové množství
mol
oxid
soli

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Michal Kapoun
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 04. 01. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: prezentace
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Miroslav Melichar 20.1.2011

Komentář

Vyjímečně musím pochválit! V českých podmínkách musí mít autor velikou odvahu, aby veřejně nabízel test, v němž klade tak primitivní otázky jako: co jsou výchozí látky při reakci vodíku s chlorem, jaké je složení křemenného písku, jaký je vzorec kuchyňské soli. Přitom tyto "primitivnosti" nevyvažuje žádnými chytáky v jiných položkách.

Požadavky tohoto typu by měly být přijatelné pro slabší žáky, pro lepší tvoří základ, na němž mohou dál ch.znalosti rozvíjet. Přehnané požadavky mohou vyvolat jakýsi vnější dojem znalostí, pod kterým je třeba pusto a prázdno. Toto mi připadá jako správná aplikace ŠVP a myšlenek reformy ve výuce chemie.