Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Videa pro výuku fotosyntézy

Autor
Lenka Benediktová
Datum vložení
12. 2. 2020
5 0 1
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

aplikace
Didaktika – Člověk a příroda A
fotosyntéza
ICT ve výuce
Přírodopis
tablet

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Lenka Benediktová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 12. 02. 2020
  • Datum vzniku: 11. 02. 2020
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jakub Holec 7.4.2020

Komentář

Článek uvádí několik příkladů aplikací pro mobilní zařízení, které je možné využívat při výuce fotosyntézy. Bylo by fajn k jednotlivým aplikacím rozpracovat jejich využití ve výuce konkrétními učiteli, doplnit zkušenost s danou aplikací, doporučení učitele, ukázky práce žáků apod. V projektu Didaktika - Člověk a příroda A jste s učiteli tyto náměty pravděpodobně ověřovali. Je možné na článek v tomto navázat? Každopádně děkuji, jde o užitečný zdroj pro podporu výuky přírodopisu, ve které učitelé využívají možností digitálních technologií.