Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Hry s čísly - návštěva cukrárny

Autor
Magdalena Málková
Datum vložení
3. 7. 2019
31 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtenářská gramotnost1
matematická gramotnost1
slovní úloha1
využití tabulky1

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Hana Havlínová 11.12.2019
  • Hodnocení zdroje:
Jednoduchý pracovní list, který popisuje situaci ze života žáků. Využití matematického aparátu při hledání odpovědí na zadané otázky a práce s tabulkou vede k rozvíjení matematické gramotnosti. Zároveň se při práci s textem rozvíjí dovednost čtení s porozuměním (čtenářská gramotnost).
Formulace zadání o "dortíku" je matoucí, z textu by si žáci mohli odvodit, že si všichni dali stejný dortík, ale podle tabulky tomu tak není. Vyučující by si měl ověřit, že této části textu všichni žáci dobře porozuměli.
Komentář

Žáci by mohli situace vyplývající z textu a z tabulky modelovat pomocí papírových peněz.

Základní atributy materiálu

  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: 1. až 3. ročník ZŠ
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Autorské dílo dle Autorského zákona (neboli Copyright)
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ne

Další atributy materiálu

  • Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace
  • Gramotnost: čtenářská

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay