Chatbot EMA
5 skvělé

Jirkův interaktivní příběh

Autor
Mgr. Renata Nogolová
Datum vložení
22. 3. 2018
37 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtenářská geramotnost1
matematická gramotnost1
Český jazyk a literatura
Jazyk a jazyková komunikace
literární výchova
Matematika a její aplikace
vyprávění

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Václav Bendl 26.9.2019
  • Hodnocení zdroje:
Aktivita obsahuje originálně pojaté interaktivní příběhy, které žáky vtáhnou do děje. Žák se jimi může vracet a zkoušet jiná rozhodnutí, která ho v příběhu posunou jiným směrem. Zažívá pocit, kdy se on sám stává účastníkem vyprávění a to podporuje jeho aktivitu při čtení a plnění jednotlivých úkolů.
Komentář

Žáci jsou díky interaktivitě vtaženi do děje příběhu. Mají možnost rozhodování, jakým směrem se bude jejich vlastní příběh dál posouvat a nejsou jen pasivními čtenáři.
V rámci děje žáci odpovídají řeší úlohy, které po správném zodpovězení otevírají jeho další části.
Při řešení úloh zažívají žáci radost a jsou motivováni k aktivitě i zamyšlení.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Renata Nogolová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 04. 11. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: prezentace
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay