Chatbot EMA

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

audioknihy
autentické psaní
digitální gramotnost
e-knihy
online setkání
výuka českého jazyka
webinář

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Jiří Hájek
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 24. 05. 2019
  • Datum vzniku: 29. 11. 2018
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: nelze určit
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: video
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ne

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Mgr. Ludmila Kovaříková 30.11.2018

Komentář

Některé z tipů ze Spomocníka, které by pomohly téma webináře osvětlit: 
O psaní rukou:
Jak dlouho ještě budeme psát rukou?
Reforma vzdělávání:Stanou se nám Finové nedostižným vzorem?
Tvořivé myšlení:
Tvořivé myšlení
Tvořivé myšlení jako základ kompetencí pro 21. století
Kreativní Al:
Co dokáží stroje schopné hlubokého myšlení
Výzkum:
OECD: Žáci, počítače a učení