Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Zábavné čtení a luštění

Autor
Mgr. Bc. Jana Vítková
Datum vložení
22. 3. 2018
10 0 3
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtenářská gramotnost
křížovky
ochrana přírody
prvouka
živá a neživá příroda

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Bc. Jana Vítková
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 09. 12. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Katerina Kohoutova 2.3.2011

Komentář

Dobry den,
je to pekny napad na aktivitu, ktera bude deti bavit a ve vyuce je vyuzitelna. Jak prosim souvisi s environmentalni vychovou (EV)? EV vnimam jako neco jineho nez prvouku, prirodovedu nebo pocitani matematickeho prikladu o zviratkach. Lusteni je jiste zajimava metoda (pokud je prostredkem k nejakemu cili), ale to ze se v lusteni objevi neco o prirode pro me neni naplnovani prurezoveho tematu EV. Prosim o vysvetleni, jak je to mysleno. Dekuji.
Lenka Syrová 5.6.2014

Komentář

Dobrý den, narazila jsem na několik nepřesností v zadání pracovního listu č. 1 (další jsem nezkoumala :-). Např. úkol "vypiš čtyři neživé přírodniny". Ať jsem se snažila sebevíc, našla jsem jen tři - voda, vzduch, půda.



Mám problém u porozumění zadání úkolu: "zapiš tři neživé přírodniny, které jsou lidským výtvorem, " stejně tak jako "zapiš jednu neživou přírodninu, která není lidským výtvorem". Podle mne by stál pracovní list za úpravu zadání pro žáky...



Úkol č. 2 u pracovního listu bych ještě obohatila o vypsání ekosystémů (pole, louka ...) a o vypsání či vyhledání lidských výtvorů. Úryvek textu k tomuto úkolu přímo vybízí.



Úkol č. 3 - žáci vyhledají surovinu písek a mají určit přírodninu. Většinou si s tímto úkolem neví rady, protože se jedná až o učivo 2.období (horniny a nerosty). 

Pavlína Hublová 6.6.2014

Komentář

Dobrý den Lenko, děkujeme za doplnění a upozornění na nepřesnosti. Když se podíváme na statistická data tohoto příspěvku (aktuálně: materiál byl publikován 09. 12. 2010 a od té doby byl 11601× zobrazen), pak jsme rádi, že i díky Vašemu komentáři, který jste napsala cca 4 roky po publikaci DUM, si mohou učitelé stažený materiál poupravit nebo dokonce vylepšit. Děkujeme.