Chatbot EMA
2 průměrné

Matematické pexeso 2 - procvičování řecké abecedy

Autor
Kateřina Crháková
Datum vložení
22. 3. 2018
34 0 1
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

hra
matematika
pexeso
řecká abeceda

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Kateřina Crháková
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 15. 09. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Miroslav Melichar 15.9.2010

Komentář

Je jistě žádoucí, aby žáci znali aspoň několik písmen řecké abecedy, nicméně tento materiál je z více důvodů problematický.
Formulace v anotaci DUMu "procvičování poznatků z řecké abecedy" a v Návodu k materiálu "Pexeso rozvíjí zejména poznatky na značky a názvy písmen" jsou nevhodné - znalost písmen a jejich názvů lze těžko označit jako "poznatky" a vazba "poznatky na něco" je vůbec chybná.
Formulace očekávaných výstupů je sice zřejmě převzata doslova z RVP, nicméně reálným výstupem tohoto materiálu není ani používání geometrických pojmů ani popis vlastností geometrických útvarů. Tento DUM má vysloveně za cíl opravdu jen naučit několik písmen řecké abecedy - je tak nanejvýš průpravou k výše uvedeným cílům.
Další problém je, že já osobně ve značkách alfy nebo gamy ta písmena nevidím - běžně se píšou a tisknou jinak.
Konečně: Ta úplně nejběžnější písmena musí žáci umět napsat a to je žádné pexeso nenaučí.