Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Typy učitelů z pohledu vzdělávacích technologií

Autor
Bořivoj Brdička
Datum vložení
20. 5. 2019
0 0 3
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Columbia University
kategorie
Kenneth Graves
OECD
PISA
příprava učitelů
typy učitelů
vzdělávací technologie

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Bořivoj Brdička
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 20. 05. 2019
  • Datum vzniku: 20. 05. 2019
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Michal Černý 20.5.2019

Komentář

Kratičký, ale dle mého soudu zcela zásadní text. Myslím, že ukazuje, že binární představa vztahu technologií a učení (s a bez) je zcela nesmyslná (respektive nic neříkající) a měli bychom se učit přemýšlet jeměji. Děkuji za něj.

Ondřej Neumajer 28.5.2019

Komentář

To je ale skutečně paradox. Ve školách s nižším socio-ekonomickým statusem obyvatel využívají programy na jednoduché drilování a testování, ačkoli testovací metodologie (PISA) ověřuje vyšší výukové cíle (analýza, hodnocení, tvorba...). To pak nedává vůbec smysl, tyto technologie za tímto účelem používat.

Petr Chlebek 3.6.2019

Komentář

Tyto skupiny nemusí být nutně ve vzájemném rozporu. Jsou učitelé, kteří spadají do 1) i 3), aniž by musela některá ze skupin výrazně převažovat. A je v takovém případě logické, že 1) je časově před 3).


Stejně je možné vnímat i 1) a 4).