Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Škola z ptačí perspektivy

Autor
PhDr. Hana Havlínová, Ph.D.
Datum vložení
22. 3. 2019
9 2 0
1x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
2
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

digitální gramotnost2
geometrie v prostoru2
matematická gramotnost2
Matematika a její aplikace2
stavby z kostek2
PPUČ1

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
2
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
2
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Eva Fanfulová 28.10.2019
  • Hodnocení zdroje:
– ověřená aktivita použitelná od 1. třídy
– zvyšování názornosti a prostorové představivosti s využitím praktických pomůcek
– propojování probírané látky (Geometrie v rovině a prostoru) s praxí (model školy), vč. návaznosti na digitální zobrazení map
– možnost modifikovat aktivitu pro starší žáky
Komentář

V aktivitě je rozvíjena matematická gramotnost – stavba podle vzoru, tvoření vlastního vzoru, manipulativní činnosti, matematické modelování, práce s různými typy matematických textů.
V aktivitě je rozvíjena digitální gramotnost – při pořizování vlastního záznamu vyučující ukazuje žákům užitečné využití digitálních technologií při školní práci – zachycení skutečnosti. Práce se čtvercovou sítí je propedeutikou k bitmapové grafice, k práci s 3D objekty. Při práci s mapami a s měřítkem lze ukázat plánování tras za pomoci vhodných webových aplikací.

Hana Havlínová 10.12.2019 Využil ve výuce
  • Hodnocení zdroje:
Materiál ukazuje možnosti rozvíjení matematické a digitální gramotnosti u žáků 1. ročníku.
Komentář

Aktivitu by bylo možné rozšířit a dát více prostoru pro slovní vyjádření žáků. Mohli by si např. dávat pokyny: "Postav stavbu ze 7 kostek, použij jen červené a černé. Dvě kostky stejné barvy nesmíš dát na sebe."

Základní atributy materiálu

  • Autor: PhDr. Hana Havlínová, Ph.D.
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2019
  • Datum vzniku: 21. 03. 2019
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay