Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Čínská cesta k umělým učitelům

Autor
Bořivoj Brdička
Datum vložení
18. 3. 2019
2 0 6
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

adaptivita
AI
Derek Li
individualizace
Knewton
personalizace
řízení výuky
Squirrel AI
umělá inteligence
Wei Zhou

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Bořivoj Brdička
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 18. 03. 2019
  • Datum vzniku: 18. 03. 2019
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Michal Černý 19.3.2019

Komentář

Myslím, že pěkný a velice potřebný článek. Téma by si jistě zasloužilo pečlivější srovnání ... ostatně řada čínských výzkumů je problematicky důveryhodných.... ale směr to jistě ukazuje a děkuji za něj!

Bořivoj Brdička 19.3.2019

Komentář

Michale, máte pocit, že mé zpracování je nevědecké, že? Rozumím! Všimněte si, že jsem celých 26 let, od té doby, co jsem s tím v InfoCentru UIV začal, neměl ambici se vydávat za vědce. Na to jsou zde jiní. Byl jsem ale téměř vždy tím, kdo podobná závažná témata přinášel jako první!


Ano, je mi líto, že to takto nikdo nevnímá!

Michal Černý 22.3.2019

Komentář

Já to tak samozřejmě vnímám a to množství novinek je skutečně impozantní! Ostatně třeba kurátorství jako vzdělávací přístup, o kterém je teď v tisku má třetí kniha, je tady u nás Váš objev... :)


... Jen jsem chtěl říci, že zrovna v případě Číny bych byl hodně opatrný (a možná zbytečně) na to, co jejich nástroje umí. Myslím, že docela systeamticky využívají toho, že mi v okcidentální společnosti neumíme čínsky :)

Bořivoj Brdička 24.3.2019

Komentář

V tom případě mě mrzí, že jsem dost nezdůraznil, že pouze sděluji to, co tvrdí PR firmy Squirrel AI. Ale je to tam. Hádám, že ti nejambicioznější z nás se již začali učit čínsky. Já už ne! Chodil jsem v mládí 11 let povinně na ruštinu, a byla to ztráta času. Tenkrát ještě bohužel nebyli učící roboti.