Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Kouzelné světy – motivační dílna (1. část)

Autor
Romana Šubrtová
Datum vložení
4. 12. 2018
10 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

barvy a tvary v prostoru1
experimentování s materiály1
práce s textem1
prostorová tvorba1
současné výtvarné umění1
čtenářská gramostnost
matematická gramotnost
PPUČ
výtvarná výchova
výukové aktivity

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Markéta Pastorová 28.11.2019
  • Hodnocení zdroje:
Svět fantazie k nám může přicházet různými cestami. Tentokrát je odkrýván skrze texty pohádek a iluzivní prostory světel a stínů světa výtvarného umění.
Ve světě fantazie se ale pohybuje trpělivě, často je třeba v tichu posečkat, často je třeba se i navrátit. A stejně tak tato lekce, která nabízí hojnost obsahu, potřebuje citlivého a zvědavého čtenáře. Ten pak bude objevovat nejen čtenářskou a matematickou gramotnost, ale i to, na co možná již dávno pozapomněl.
Komentář

Jedná se jednu část komplexní modelové lekce, díky níž lze u žáků tvůrčím způsobem rozvíjet jak smyslovou citlivost a vlastní subjektivitu jakožto podstatu výtvarného oboru, tak čtenářskou a matematickou gramotnost a případně i gramotnost digitální. Nápaditému čtenáři jistě vyvstane na mysli mnoho dalších variant a modifikací tohoto inspirativního cyklu lekcí.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Romana Šubrtová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 28. 08. 2018
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay