Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Daily Routines

Autor
Jitka Tůmová
Datum vložení
4. 12. 2018
13 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

angličtina1
časová osa1
čtenářská gramotnost1
denní režim1
digitální gramotnost1
hodiny1
matematická gramotnost1

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Markéta Čonková 2.12.2019
  • Hodnocení zdroje:
Článek popisuje realizovanou hodinu anglického jazyka, která kromě oborového cíle nabízí možnost naplňovat i cíle s ohledem na rozvoj gramotností. Velkou výhodou je autorkou komentovaná individualizace a podpora pro žáky.
Komentář

Z hlediska rozvoje čtenářské gramotnosti žáci porozumí textu a v něm vyhledávají informace. Informace, které v textu nalezne, dále reprodukuje.
Z hlediska rozvoje digitální gramotnosti je možné využít sdílenou nástěnku, jak sama autorka navrhuje. Je ale potřeba, aby se žáci s konceptem digitální nástěnky setkaly nejlépe již dříve. Kromě tvorby nového obsahu by se tak žáci učili i sdílet si navzájem své práce a nalézali by tak výhody online sdílení.
Z hlediska rozvoje matematické gramotnosti dochází k rozvoji při využívání časové osy, jelikož žáci využívají názorného grafického modelu.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Jitka Tůmová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 22. 08. 2018
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay